2011/03/25

0330 setlist - Wonderkind。

先週末Wonderkindにお呼ばれしてDJしてきましたー!
かなり自由にやらせてもらっちゃいました!楽しかったぁ。


setlistです。

Adele / Rolling in the deep (remix by Jamie xx)
The Magic numbers / Undecided
Gruff rhys / Sensations in the dark
Lykke li / I'm good, I'm gone
Two if by sea / Unbraided wind
Slow club / It doesn't have to be beautiful
The Go! team / Buy nothing day
The Loves / December boy
Dom / I wonder
Outer limits recordings / $20 dollar bill
Greatest hits / Stop and go
Yip deceiver / Obnoxia
School of seven bells / Heart is strange

Outer limits recordings / $20 dollar bill


今回は40分という時間の中で自分が好きな要素をたくさん、少しずつ詰め込んで、流れとして自然に聴けるように考えながら、かけました。

ほんと、聴いてくれる人がいるってありがたいなぁなんて思いました。
お越しくださった皆様、本当にありがとうございました!

他のDJ陣のsetlistもあがっていたので、よろしければどうぞ♪
http://wonderkind.jugem.jp/

0 件のコメント:

コメントを投稿