2013/12/20

1215 setlist - One Koenji 6th Anniversary!!!

 いつもお世話になっている、高円寺ONE6周年でした!!!
無事テナント更新も乗り越えて、今回はのんびり常連とその友達が集まる、ONEならではの感じで楽しかったです。いっぱいイベント被ってた週末だったからこそののんびり。ONEらしくていいよね、と思いました。

なぜかみんなレコードあんまり持ってきてなかったので、わたしが一人長々とやらせて頂きました。


【1st set】
Racing / Quicksand
Rhye / The Fall
Mozart's sister / Mozart's sister
Air / Sexy boy
Thieves like us / Stay blue
Magic wands / Warrior
Maylee todd / Baby's got it
Andy lewis / Barney's theme
Men of north country / Mirror man
Jasmine kara / Ain't no more room
Trambeat / Too good for you
The Pepper pots / You're still in my mind
The Silhouettes / Under the mistletoe
Thb Ronettes / I saw mommy kissing santa claus
The Impressions / Talking about my baby
Mari wilson / Would you dance with a stranger
Smokey robinson ana the miracles / From head to toe
She & him / I've got your number, son
The Loves / December boy
France gall / Musique
The Cardigans / Lovefool
The Waitresses / Christmas wrapping
Friends / Magical date night
The Flaming lips / The Yeah yeah yeah song
Stars / Reunion (Jason collett ver.)
Voluntary butler scheme / Tabasco sole

【2nd set】
Only real / Get it on
Jacuzzi boys / Double vision
Smith westerns / Weekend
Fitness forever / Hotel flamingo
Wild honey / An army of fat synths
The Go! team / Buy nothing day
Kate nash / Do-wah-doo
The Like / Why when love is gone
Pop tarts / Girlie pop
Girlfrendo / Cat heaven
Bubblegum lemonade / Caroline's radio
Veronica falls / My heart beats
The Raveonettes / You want the candy
The Blanche hudson weekend / Crying shame
Dom / I wonder

うん、すごい長いな。

買ってから初めてかけた曲たち。
Racing / Quicksand


The Silhouettes / Under the mistletoe


Fitness forever / Hotel flamingo


どれも最高!
今回ロングセットをやっていて、改めて自分でやるのも人がやっているのも、長い時間がっつりやっている方が楽しめるよね、と思いました。おすぎさんと話していて、来年はわたし一人5時間セットをやろうかなぁと思い立ってしまったので、多分1月辺りにやると思います。
繋がないスタイルでどこまでいけるか、まだまだ模索中かもしれないし、今のままで居たい気もするし、まだわからないけど、来年はなにか変化があるような気がしています。
とはいえわたしは頑固だし、貫くことに重きを置いているので、そんな大きな変化はないと思うけどね。
まだまだ今年も、Kinskiがあるし、年末3連チャンくらいでDJ入っているので、全力で楽しみたいと思います!




me*

0 件のコメント:

コメントを投稿