2012/01/02

1231 setlist - Countdown 2011 to 2012!

新年の御挨拶の前に、2011年最後にDJした時のsetlistを(笑)
年越しはうちでダラダラする予定だったのですが、いつもお世話になってる高円寺のoneが特にイベントもなく開いてるとのことで、DJ納めに!と急遽駆け込んできました。

オープン直後から行ったのでギャラリーは4人だったけど、時間決めずにダラダラやったのすごく楽しかったです!


setlist


Michel legrand / Chanson des jumelles
Spencer davis group / I'm a man
Gruff rhys / Sensations in the dark
Kate nash / Do-wah-doo
The Pipettes / Boo shuffle
Andy lewis / Good soul in the good times
Players / Find your way
The Third degree / Mercy
The Sugars / Way to my heart
Cat's eyes / Face in the crowd
Colleen green / Dance the night away
The Blanche hudson weekend / Crying shame
La la vasquez / Why?
Cloud nothings / For no reason
Kids on a crime spree / Sweet tooth
Jacuzzi boys / Cool vapors
Man the hunter / Less for you
Pop levi / Sugar assault me now
Vex ruffin / Man with a plan
Warm brains / Marble arch
Crocodiles / Neon jesus
The Kills / The Good ones
Love inks / Blackeye
Computer magic / The End of time
Dent may / Wedding day

今年よくかけた自信のある曲ばかりです。(実は、初めてDJ姿見る友達がきてて、かなり張り切ってました。笑)

Michel legrand / Chanson des jumelles

いつか、ハロウィンでロシュフォールやりたいと密かに思ってます。今年できるかな?


0 件のコメント:

コメントを投稿